Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Livets väsentligheter Hus och Hem

Notiser

Hus och Hem Bostadsfrågor och hemtrivsel.

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#13) Gammal
Kickan
Glad satanist
 
Kickans avatar
 
Inlägg: 2 427
Reg.datum: Jul 2008
2009-03-06, 09:38

Citat:
Ursprungligen postat av Mröff Visa inlägg
Tycker personligen det är för få barn i kåken.


Jag är jätteglad att det finns ungar där jag bor. När jag inte har mina egna, så lyssnar jag hur föreningens övriga ungar tjoar utanför, känner/känner igen dem allihopa, det sticker i mig av saknad efter mina egna. Då kompenserar jag genom att gå ut och "hänga" med kidsen, under förevändning att jag skall hämta nåt i förrådet eller så.
Kickan är inte uppkopplad
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp