Citat:
Ursprungligen postat av Mröff
Tycker personligen det är för få barn i kåken.
|
Jag är jätteglad att det finns ungar där jag bor. När jag inte har mina egna, så lyssnar jag hur föreningens övriga ungar tjoar utanför, känner/känner igen dem allihopa, det sticker i mig av saknad efter mina egna. Då kompenserar jag genom att gå ut och "hänga" med kidsen, under förevändning att jag skall hämta nåt i förrådet eller så.
