Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Livets väsentligheter Hus och Hem

Notiser

Hus och Hem Bostadsfrågor och hemtrivsel.

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#11) Gammal
skumrask
Elev
 
skumrasks avatar
 
Inlägg: 2 166
Reg.datum: Jul 2008
2009-03-06, 04:33

Jag står på mig, köp aldrig en lägenhet, åtminstone inte innan du försäkrat dig om att grannarna är hyggligt infertila medelst avgjort har en avsiktsförklaring att aldrig skaffa barn. Barnfamiljer är morbida grannar. Trött på allt rännande i trapphuset.

Just nu har jag en femåring som alltid går fel och rycker upp min dörr, hon bor en våning upp men det verkar hon inte ha lärt sig. Hon kan bli snygg om sisådär 15 år dock, mamman är inte så pjåkig. Trots bristningar på magen.


Jag är överempatisk och jag tror på det själv
skumrask är inte uppkopplad
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp