Citat:
Ursprungligen postat av skumrask
Jag står på mig, köp aldrig en lägenhet, åtminstone inte innan du försäkrat dig om att grannarna är hyggligt infertila medelst avgjort har en avsiktsförklaring att aldrig skaffa barn. Barnfamiljer är morbida grannar. Trött på allt rännande i trapphuset.
|
Håller med om det.
Skillnaden mellan hyres- och bostadsrätt blir ännu mer uppenbar vis en eventuell omvandling. Plötsligt måste man själv pröjsa för diverse byten, t ex spis, kyl, tapeter, osv. Och orka klaga på din egen granne när t ex trapphuset inte städas ordentligt. De som man träffar varje dag på väg till och från jobbet...
I övrigt är Christers beskrivning av revisorns roll är korrekt.