Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Livets väsentligheter Hus och Hem

Notiser

Hus och Hem Bostadsfrågor och hemtrivsel.

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#12) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2009-03-06, 07:36

Citat:
Ursprungligen postat av skumrask Visa inlägg
Jag står på mig, köp aldrig en lägenhet, åtminstone inte innan du försäkrat dig om att grannarna är hyggligt infertila medelst avgjort har en avsiktsförklaring att aldrig skaffa barn. Barnfamiljer är morbida grannar. Trött på allt rännande i trapphuset.
Håller med om det.

Skillnaden mellan hyres- och bostadsrätt blir ännu mer uppenbar vis en eventuell omvandling. Plötsligt måste man själv pröjsa för diverse byten, t ex spis, kyl, tapeter, osv. Och orka klaga på din egen granne när t ex trapphuset inte städas ordentligt. De som man träffar varje dag på väg till och från jobbet...


I övrigt är Christers beskrivning av revisorns roll är korrekt.
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp