![]() |
|||
| |||
|
|||||||
| Notiser |
| Äta, dricka och träna För dig som vill prata om mat, dryck och hälsofrågor. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#41)
|
(#42)
|
|
Analfanatiker
Reg.datum: Jul 2008
|
2009-01-14, 22:12
Gud vad du förbereder... Nu har jag inte läst hela tråden (som vanligt), men det kan vara en bra idé att skaffa hjälp, som kan rycka in under festen.
Mitt ex brukade ha glöggfester inför jul, och hon hann aldrig prata med gästerna, eftersom hon var jämt upptagen med att värma upp glögg hela tiden. Tills jag hoppade in och började värma upp glöggen. En idé bara. |
|
|
|
(#43)
|
|
Analfabet
|
2009-01-14, 23:04
Hoppas det blir bra bjudning, Ulvena.
Idag har jag haft bjudning för TB på hans födelsedag. Han hade en kompis på besök Dobermann Issi samt medföljande. Vi människor fick lax till varmrätt och chokladmousse och apelsin till efterrätt. Vovvarna fick en bit blodpudding utskuret till ett hjärta med fyra "ljus" på. De var gjorda av ost. Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
(#44)
|
(#45)
|
(#46)
|
|
Den vilda paltkokerskan
|
2009-01-15, 00:13
Det där lät väldigt trevligt och gulligt.
Men jag hoppas att du inte klädde ut TB i någon gayig dress dagen till ära. Jag ser den lille stackararen framför mig i en löjlig sjömansdress. |
|
|
|
(#47)
|
(#48)
|
(#49)
|
(#50)
|
|
Analfabet
|
2009-01-16, 01:20
Ja...
![]() Annars hade TB måst spy och bajsa på sig. Hon väger lite mer. Issi käkade upp bakelsen i en tugga. TB smaskade ett bra tag på sin, på min orientaliska matta. Innan dess hade hon ätit upp ett av TBs kvarglömda torkade grisöron, en godis formad som en julgran och hans hjärtformade hundklubba. Hans hundben räddade vi genom att sätta upp det på en bokhylla. Hundbakelserna serverades dock på fat med gulddekor, som sig bör. Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|