Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Livets väsentligheter Mångfotade vänner

Notiser

Mångfotade vänner Djur i största allmänhet.

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#11) Gammal
Koolaid
Den bannade vilden
 
Koolaids avatar
 
Inlägg: 511
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-21, 21:28

Citat:
Ursprungligen postat av Kickan Visa inlägg
Har jag berättat när min dotter och hennes kompis lekte med kompisens kaniner?
De gick och bar varsin på villagatan. Plötsligt börjar ena kaninen kissa. Flickan håller ut den från kroppen så kisset hamnar på gatan. Men sen är ju kaninen våt undertill, så de tar den andra kaninen och torkar av den första med. Den andra kaninen torkas sedan av i gräset, varefter promenaden fortsätter.
HAHAHA!!

Det är konstruktivt tänkande!



Ååfyfan, ååfyfan, ååfyfan!!!







Koolaid är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#12) Gammal
Gullan
Miss Marple
 
Gullans avatar
 
Inlägg: 3 877
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-21, 21:33

Citat:
Ursprungligen postat av Kickan Visa inlägg
Har jag berättat när min dotter och hennes kompis lekte med kompisens kaniner?
De gick och bar varsin på villagatan. Plötsligt börjar ena kaninen kissa. Flickan håller ut den från kroppen så kisset hamnar på gatan. Men sen är ju kaninen våt undertill, så de tar den andra kaninen och torkar av den första med. Den andra kaninen torkas sedan av i gräset, varefter promenaden fortsätter.
Ungar...

Mröff: Skumrask har ju visat intresse för halvvilda djur han kanske är intresserad. Undrar förresten hur det gick med andjakten?
Gullan är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#13) Gammal
Kickan
Glad satanist
 
Kickans avatar
 
Inlägg: 2 427
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-21, 21:35

Nä ingen andjakt för mig. Misstänker att den går av stapeln mig förutan.
Kickan är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#14) Gammal
Gullan
Miss Marple
 
Gullans avatar
 
Inlägg: 3 877
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-21, 21:40

Citat:
Ursprungligen postat av Kickan Visa inlägg
Nä ingen andjakt för mig. Misstänker att den går av stapeln mig förutan.
Du skulle ju ansvara för filmningen. Vi förväntades oss en riktig skakig dogmafilm. *besviken*
Gullan är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#15) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-21, 22:12

Jag tycker den här tråden har spårat ur...tänk på att det är fem små liv vi pratar om..



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#16) Gammal
Kickan
Glad satanist
 
Kickans avatar
 
Inlägg: 2 427
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-21, 22:13

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
Jag tycker den här tråden har spårat ur...tänk på att det är fem små liv vi pratar om..
En söndagsgryta för fem personer?
Kickan är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#17) Gammal
Miriam
Den vilda paltkokerskan
 
Miriams avatar
 
Inlägg: 1 602
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Långt uppe i Norr.
2008-07-21, 22:16

Citat:
Ursprungligen postat av Kickan Visa inlägg
En söndagsgryta för fem personer?
Hur skulle du laga till den då vilken krydddning vilka ingredienser förutom Kanin?
Miriam är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#18) Gammal
Kickan
Glad satanist
 
Kickans avatar
 
Inlägg: 2 427
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-21, 22:18



Spoiler:
Kickan är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#19) Gammal
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
 
Svimfärdigs avatar
 
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
2008-07-22, 12:05

Citat:
Ursprungligen postat av Kickan Visa inlägg
Har jag berättat när min dotter och hennes kompis lekte med kompisens kaniner?
De gick och bar varsin på villagatan. Plötsligt börjar ena kaninen kissa. Flickan håller ut den från kroppen så kisset hamnar på gatan. Men sen är ju kaninen våt undertill, så de tar den andra kaninen och torkar av den första med. Den andra kaninen torkas sedan av i gräset, varefter promenaden fortsätter.
Hahahahaa.

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
Jag tycker den här tråden har spårat ur...tänk på att det är fem små liv vi pratar om..
JA! Jag håller med. Otäcka människor! Fler ekliga förslag och jag blir ARG MODERATOR!

Jag ska höra mig för om nån vill ha en kanin.


"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
Svimfärdig är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#20) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-07-22, 12:15

Är det bättre eller sämre för en katt om kaninerna är så unga? Jag pratar om smältproblem förstås.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp