![]() |
|||
| |||
|
|||||||
| Notiser |
| Mångfotade vänner Djur i största allmänhet. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#11)
|
(#12)
|
(#13)
|
(#14)
|
|
Den bannade vilden
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-07-21, 09:41
Hhihihi Toaborsten - aaaahhh!
Det var lite jobbigt första gångerna då min tjeefer raskt skuttade upp i sängen och lade sig på min mage, om jag låg på rygg, vilket blev besvärande nära kroppsdel inblandad i sexet. ![]() Plus att han blängde bistert och morrade lite lömskt åt honan i rummet. <----- så såg han ut, fast mindre gul!Ååfyfan, ååfyfan, ååfyfan!!! ![]() |
|
|
|
(#15)
|
|
Analfanatiker
|
2008-07-21, 09:42
Citat:
![]() Usch, jag låter INTE Diesel titta. Han är ju en kille, man får böööög-vibbar så snart han dyker upp i sammanhanget. ![]() |
|
|
|
|
(#16)
|
|
Analfabet
|
2008-07-21, 09:45
En av min vovves stora glädjeämnen är att jucka på en mjukiskrokodil som är större än honom själv. Den är över en meter lång.
Har inte märkt att det skulle vara något sexuellt dock, utan mer dominans. Han lägger sig tillslut ner, efter frenetisk aktivitet, och har böjt upp krokodilens mun och håller fast huvudet med sin skräckinjagande lilla mun En crocodile hunter.. Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
(#17)
|
|
Återanpassningsbar?
|
2008-07-21, 10:50
Citat:
Cody: Mmm men om man skulle råka lasra katten i ööögat! Vad händer då? "Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
|
|
|
|
|
(#18)
|
(#19)
|
(#20)
|