|
2015-03-15, 22:02
Jag åt falu rågrut i soffan. Det var en dålig idé. Konsekvensen av detta gör att jag snabbt drar slutsatsen att äta i sängen är en rysligt dåligt idé. Smulor är galet störande. Särkskilt i sängen eller soffan.
Väldigt många frågor är IQ-relaterade.
|