Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Livets väsentligheter Mångfotade vänner

Notiser

Mångfotade vänner Djur i största allmänhet.

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#21) Gammal
sås på slipsen
Kristdemokrat
 
sås på slipsens avatar
 
Inlägg: 2 384
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-16, 09:34

Jag tycker du har fel. Bara för att man äter djur, behöver man väl inte vara elak mot dem i onödan, eller reagera mot sånt.
Jag förstår inte hur du tänker faktiskt.


Detta forum kräver att du väntar 10 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 10 minuter.
sås på slipsen är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#22) Gammal
Kristen Etik och Moral
Går med Jesus
 
Kristen Etik och Morals avatar
 
Inlägg: 335
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-16, 09:35

HAHAHAHA!


En kristen etik och moral är den bästa huvudkudden.
Kristen Etik och Moral är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#23) Gammal
Kickan
Glad satanist
 
Kickans avatar
 
Inlägg: 2 427
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-16, 09:36

Citat:
Ursprungligen postat av Kristen Etik och Moral Visa inlägg
Okej.
Men sådan där omedveten dubbelmoral går mig verkligen på nerverna. Det är lite av en hjärtesak för mig förstår du.
*lättad*
Jag är uppriktigt glad, om du och jag inte far i luven på varandra.

Menade faktiskt bara att jag inte tycker utklädda apor är roliga.
*sträcker fram den lilla aphanden*

Skulle gärna vara vegan men jag ...öh... orkar inte. Fast vem vet, om några år kanske. Meanwhile.... jag gör så gott jag kan iaf.

Kickan är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#24) Gammal
sås på slipsen
Kristdemokrat
 
sås på slipsens avatar
 
Inlägg: 2 384
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-16, 09:36

Citat:
Ursprungligen postat av Kristen Etik och Moral Visa inlägg
HAHAHAHA!
heh.


Detta forum kräver att du väntar 10 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 10 minuter.
sås på slipsen är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#25) Gammal
sås på slipsen
Kristdemokrat
 
sås på slipsens avatar
 
Inlägg: 2 384
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-16, 09:38

Citat:
Ursprungligen postat av Kickan Visa inlägg
*lättad*
Jag är uppriktigt glad, om du och jag inte far i luven på varandra.

Menade faktiskt bara att jag inte tycker utklädda apor är roliga.
*sträcker fram den lilla aphanden*

Skulle gärna vara vegan men jag ...öh... orkar inte. Fast vem vet, om några år kanske. Meanwhile.... jag gör så gott jag kan iaf.

Samma här. Jag ser inte humorn med utklädda apor eller björnar.
Det betyder inte att jag anser dem misskötta eller något sånt.
Inte roligt bara. Som att höra Kristina Lugn dra en fräckis.


Detta forum kräver att du väntar 10 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 10 minuter.
sås på slipsen är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#26) Gammal
Gullan
Miss Marple
 
Gullans avatar
 
Inlägg: 3 877
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-16, 09:45

Utklädda djur roar inte heller mig. Föredrar att klä ut mig själv och äta asätare. Det är roligt.

I övrigt tackar jag aldrig nej till en bit fint, mört kött. Mums!
Gullan är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#27) Gammal
Kristen Etik och Moral
Går med Jesus
 
Kristen Etik och Morals avatar
 
Inlägg: 335
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-16, 09:51

Djur i roliga kostymer är det roligaste i hela vida världen.
Men men.
Smaken är som baken.


En kristen etik och moral är den bästa huvudkudden.
Kristen Etik och Moral är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#28) Gammal
Kickan
Glad satanist
 
Kickans avatar
 
Inlägg: 2 427
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-16, 10:12

Fred ut!
Kickan är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#29) Gammal
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
 
Svimfärdigs avatar
 
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
2008-07-16, 10:34

Citat:
Ursprungligen postat av Kickan Visa inlägg
Har extremt svårt för "roliga" filmer på apor utklädda i människokläder.
Agreed.

Citat:
Ursprungligen postat av sås på slipsen Visa inlägg
Är det där någon form av sallad?
Hahahaha.

Citat:
Ursprungligen postat av sås på slipsen Visa inlägg
Samma här. Jag ser inte humorn med utklädda apor eller björnar.
Det betyder inte att jag anser dem misskötta eller något sånt.
Inte roligt bara. Som att höra Kristina Lugn dra en fräckis.
Agreed.


"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
Svimfärdig är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#30) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-16, 11:19

Kristen moral och etik:

Har växter känslor? Hur skall de behandlas?
De har iaf ett sexliv.




Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.




Senast redigerad av Mröff den 2008-07-16 klockan 11:22.
Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp