![]() |
|||
| |||
(#211)
|
(#212)
|
|
Test i bäst asbest
Reg.datum: Jul 2008
|
2009-03-17, 17:16
Jag känner ett visst ansvar för den här tråden måste jag erkänna.
![]() Så, jag var på gymmet idag igen, 45 minuter på bandet, 90 situps och lite andra övningar sen solade jag, idag var jag modig och bestämde mig för att våga ligga 15 minuter i solariet, det gick bra. ![]() I morgon har jag PT-timme så då får jag anledning att pyssla om den här tråden lite till, jag vill gärna att den ska överleva, förstår ni. ![]()
|
|
|
|
(#213)
|
(#214)
|
|
Test i bäst asbest
|
2009-03-17, 18:47
Citat:
Så länge jag känner att det gör mig gott så tänker jag fortsätta, att man får en fin färg och ser friskare och piggare ut gör inte saken sämre. Att mitt eksem så gott som försvunnit mha. solarium och cortisonkrämer gör att jag ger tummen upp, när det gäller depression vet jag inte men det är värt ett försök tycker jag.
|
|
|
|
|
(#215)
|
|
Glad satanist
|
2009-03-17, 20:34
En teori om det där med ljusterapi är att det skall vara dagsljusspektrum, och det skall gå in genom pupillen och därigenom träffa nån slags liten konstig körtel inne i skallen, som därigenom blir upptankad på detta ljus. Fan vet hur, eller om det är sant. Men för just den teorin, så lär ju inte solarium funka.
|
|
|
|
(#216)
|
|
Analfabet
|
2009-03-17, 23:10
Det finns väl sådana där ljusrum man kan sitta i, mot höstdepressioner.
Med speciella lampor och allt är vitt. Ser ut lite som ett rymdlaboratorium, som det ser ut på film iaf. Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
(#217)
|
|
Analfanatiker
|
2009-03-17, 23:27
Citat:
En fett gud kedja borde man skaffa efteråt. ![]() |
|
|
|
|
(#218)
|
|
Test i bäst asbest
|
2009-03-18, 17:35
Citat:
![]() Jag hade PT-timme idag, han berömde min benstyrka och sa att balansen blivit bättre. Jag blev bara lite lagom trött, när vi körde ben alltså men det var mycket ben idag. Inget solande idag, jag tar det i morgon i stället, gymmet har nästan blivit mitt andra hem men det är ju typiskt mig att bli lite manisk när jag startar med något jag tycker är kul. ![]()
|
|
|
|
|
(#219)
|
|
Test i bäst asbest
|
2009-03-18, 19:03
Jag kom på några fler bra svar om någon kommenterar att du solar solarium:
"Jag tycker att jag är lite blek för att vara svartskalle och vill inte riskera att nån misstar mig för att vara svensk." "Jag vill gärna bli lite brunare för det passar bättre till guldkedjan jag får när jag blir ordinarie medlem i OG, vilket bör ske rätt snart." "Jag gillar att ligga där och drömma mig bort till när jag låg på Turkiets stränder, satte på mig solisarna och raggade upp spåniga svenskor." "I det här iskalla landet är solarium det enda sättet att bli varm, självfallet är jag insmord med solkräm 20+, man vill ju inte att nån ska tro att man är en svartskalle, hajar du väl?!" Så, varsågod, några idéer som naturligtvis kan omarbetas om så krävs. ![]() ![]()
|
|
|
|
(#220)
|
|
Analfanatiker
|
2009-03-18, 21:00
Citat:
![]() Ska testa solarium någon dag, det är bara hitta en solarium ute i stan, sånt där ställe enbart med solarium, för att vara lite anonym. ![]() |
|
|
|
|