Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Allvarliga frågor Sverige och Utrikes Skvaller

Notiser

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#9) Gammal
skumrask
Elev
 
skumrasks avatar
 
Inlägg: 2 166
Reg.datum: Jul 2008
2009-02-19, 15:01

Citat:
Ursprungligen postat av Mröff Visa inlägg
Det är skillnad på blogg och forum. I en blogg skriver du i egenskap av en person.

Ja, läsekrets har mycket att göra med saken när det gäller inflytande och att bli/vara en offentlig person.
Jag skulle nog vilja säga att jag i allra högsta grad skriver här i egenskap av person.

Men du menar kanske att om man uppger sitt riktiga namn så är det fritt fram att kritisera och ifrågasätta vad som helst? I själva verket borde det ju vara precis tvärtom.
skumrask är inte uppkopplad
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp