![]() |
|||
| |||
|
|||||||
| Notiser |
| h@XX0r och teknik- och spelstofiler IT, datanööördar och spel. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#41)
|
|
Analfanatiker
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
|
2008-12-20, 12:41
Citat:
Enligt manualen finns det redan en del program installerade, bl a för att styra en del hårdvarufunktioner, så jag antar att programmet är kvar? Här finns det en del program, men det står ju inte så mycket om vad de gör för nåt: http://support.asus.com/download/dow...0PC%201000H/XP |
|
|
|
|
(#42)
|
|
med borsten
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-12-20, 12:45
Citat:
|
|
|
|
|