Igår var det ett drama här i krokarna - som jag tyvärr missade själv men grannen blev vittne till.
En mystisk man hade stolpat in på kinakrogen och dragit kniv, för att råna dem. Då tog den lilla kinesiska damen som är servitris där fram ett enormt basebollträ (alt någon sådan där asiatiskt slagsmålspinne) och började banka på mannen som skrikande sprang därifrån, med tanten springande efter sig. En riktig kruttant!
Polisen sprang tydligen omkring och letade rånaren i grannhuset...och jag märkte inget..
