Citat:
Ursprungligen postat av Gullan
Wow! Häftigt Mröffan. Kunde inte Toaborsten gjort en insats som vikarierande polishund? Vad har pensionären Torsten för best? De kanske kunde ha gjort en gemensam insats och bitit rånaren i röven.
|
Faktum är att Toaborsten och hans lika skräckinjagande hundkompis Boris satt myndigt bredvid varandra, med nosen pekande mot rånaren när han kom körande. Det kan varit därför han körde mot polisen istället..
