Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Kultur h@XX0r och teknik- och spelstofiler

Notiser

h@XX0r och teknik- och spelstofiler IT, datanööördar och spel.

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#51) Gammal
selma
Den ultimata bajstanten
 
selmas avatar
 
Inlägg: 776
Reg.datum: Aug 2008
2008-08-26, 19:37

Wow IT`S A MIRACLE

Nu är jag kär i såsen...... bara så ni vet
selma är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#52) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
Fråga till Cody - 2008-10-19, 14:02

Hade inte tålamod att vänta utan slog till påen Asus 1000H. Helt underbar att använda men saknar ett antivirusprogram. Vet du något gratisprogram till XP som inte är så resurskrävande? Datorn saknar ju tyvärr en CD spelare.
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#53) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-10-19, 14:07

Avira

Nod32

Avast

AVG


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#54) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-10-19, 14:17

Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN Visa inlägg
OK tackar. Har nod 32 original på min vanliga dator och tycker det funkar bra. Men det har blivit svårt att cracka tyvärr.
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#55) Gammal
Fortune
Söt och mycket naiv
 
Fortunes avatar
 
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2008-10-19, 14:47

Citat:
Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
OK tackar. Har nod 32 original på min vanliga dator och tycker det funkar bra. Men det har blivit svårt att cracka tyvärr.
http://www.nod321.com/
Fortune är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#56) Gammal
skumrask
Elev
 
skumrasks avatar
 
Inlägg: 2 166
Reg.datum: Jul 2008
2008-10-19, 15:13

Tycker avast fungerar väldigt smidigt, drar inte alls så mycket minne som AVG och uppdateringarna sker smärtfritt.
skumrask är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#57) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-10-19, 15:45

Jag sammanfogade två trådar som handlade om anti-virus, och ändrade rubriken lite. /C.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#58) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-10-19, 15:47

Citat:
Ursprungligen postat av Fortune Visa inlägg
Woooow, ladda ner antivirus-program från en kinesisk hemsida... Livets ironi, eller?

Vågar ni, så, visst.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#59) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-10-19, 15:51

Det blev AVG. Har läst att det vunnit många tester.
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#60) Gammal
Fortune
Söt och mycket naiv
 
Fortunes avatar
 
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2008-10-19, 16:57

Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN Visa inlägg
Woooow, ladda ner antivirus-program från en kinesisk hemsida... Livets ironi, eller?

Vågar ni, så, visst.
Nejnej, inte ladda ner antiviruset, bara hämta koder till det befintliga Nod när det tar slut. Funkar kanon.
Fortune är inte uppkopplad
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp