![]() |
|||
| |||
|
|||||||
| Notiser |
| Mångfotade vänner Djur i största allmänhet. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#11)
|
(#12)
|
(#13)
|
(#14)
|
|
Analfabet
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-07-09, 00:11
Jag känner på mig att det kan bli en liten snutt där Toaborsten blir trakasserad av råttan Beppe, som försöker sno hans ben.
Men man kan aldrig så noga veta. Om du inte kan bärga dig till dess, så finns det bilder när vovven bajsar i tråden "Bajskunskap" under forumet Avloppsröret. En fin bildsvit minsann. Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
(#15)
|
(#16)
|
|
Miss Marple
Inlägg: 3 877
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-07-09, 08:11
Tänk att jag nästan har glömt bort att jag har en hund också. Han är i lite risigt skick numera. Tror att han behöver spikas ihop lite och målas om.
Det Gullianska residenset proudly presents, Husets Rondellhund: ![]() Picasso och Rondellhunden leker. ![]() |
|
|
|
(#17)
|
(#18)
|
|
Analfanatiker
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
|
2008-07-10, 21:14
Citat:
Inte alls. Han är 5 år gammal och 4,5 kg. Kastrerad hane, det är troligen därför magen hänger en aning. Här kommer ett par bilder till: ![]() ![]() |
|
|
|
|
(#19)
|
(#20)
|