Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Kultur h@XX0r och teknik- och spelstofiler

Notiser

h@XX0r och teknik- och spelstofiler IT, datanööördar och spel.

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#15) Gammal
selma
Den ultimata bajstanten
 
selmas avatar
 
Inlägg: 776
Reg.datum: Aug 2008
2008-08-26, 19:34

Nu kommer ni flabba läppen av er för att jag frågar det här men skitsamma. Hur fan får man tillbaka den där "liten" längst upp där man ser alla andra flikar man öppnat samt där man skriver i adresserna
Jag råkade i min iver att skriva trycka på nåt (typ ctrl, alt eller nåt annat) och sidan liksom gjorde om sig
selma är inte uppkopplad
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp