![]() |
|||
| |||
(#81)
|
(#82)
|
(#83)
|
|
Analfabet
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-08-08, 12:24
Jag flyttade några inlägg angående det polyamorösa giftemålet mellan mig och Såsen till chattråden. För vidare info i frågan hänvisas ni dit. Gullan har lovat att vara med i ormgrop på bröllopsnatten, jag låta som ett flygplan och såsen göra helikoptern. Smekdagen kommer tillbringas i stallet med mockning av mig, medan Såsen tittar på teve med Fru Sås nr 1.
Nu fortsätter vi vår fokuserade och intressanta flygdiskussion...*skriiiik*<- startande rysk Tupolev. /Fröken Rektor. Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
(#84)
|
(#85)
|
(#86)
|
|
Analfabet
|
2008-08-20, 20:45
Det är lite skumt, måste berott på ngn annan faktor/kombination av faktorer.
En motor som fattar eld behöver eg. inte vara så katastrofalt, vad jag förstår. Den släcks inifrån motorn där det finns brandsäkra skott och det går att starta med bara en motor. Det kan inte ha lyft innan det hände. Hmm...detta är ett fall som jag måste följa. http://airdisaster.com/ http://aviation-safety.net/index.php |
|
|
|
(#87)
|
|
Analfabet
|
2008-08-20, 23:08
Jag såg just på teven att det går att köpa en skrotad Boeing 747 för enbart priset på aluminium = 30 000 dollar...
![]() ![]() En gubbe (eller snarare man i 45-årsåldern) hade köpt upp ett och höll på att bygga ett hus av det. Ett sådant vill jag ha... |
|
|
|
(#88)
|
(#89)
|
|
Analfabet
|
2008-08-20, 23:15
Kom igen....en stor flygmaskin skall man bo i...
Han sågade itu planet och använde vingarna till tak...etc etc... F A N T A S T I S K T Undrar om den gamla bortglömda TransJet:en (747) finns kvar på Arlanda? Den håller på att förfalla totalt, och borde gå att köpa loss.... Fy vad schysst om man var multimiljonär...hade man kunnat bli en excentrisk multimiljonär med 747-hus. |
|
|
|
(#90)
|
|
Anal-ytiker
|
2008-08-20, 23:17
Ur min favvisfilm "Gula divisionen":
Jag konstaterar att Barkarby och Akalla är lite mer bebyggt nu än då... Och till årsskiftet finns det inte mer något flyg på Barkarby. Snart är det bara hus där. ![]() Nejdå, ni luktar inte alls lök.
|
|
|
|