Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Livets väsentligheter Mångfotade vänner

Notiser

Mångfotade vänner Djur i största allmänhet.

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#7) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-08-15, 19:56

Citat:
Ursprungligen postat av Fortune Visa inlägg
Fästingar som inte fyller någon som helst funktion i näringskedjan. Och så tvestjärtar bara för att de är så äckliga.
Jag känner mig oerhört diskriminerad i fästingfrågan då jag aldrig haft en fästing i mina 39 år. Det känns både trist och oroväckande, som om det är något fel med mig.

Diesel (herr katt) hade fått en fästing på huvet, vilket jag ryckte bort kroppen av. Huvudet stannade kvar, men enligt diverse "säkra" källor på internättet så var det ingen fara. Mycket riktigt så försvann bulan alldeles på egen hand inom 4-5 dagar.
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp