Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Kultur Volvo 245

Notiser

Volvo 245 Motorer, farkoster och vråltrimmat.

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#51) Gammal
Tånagel
Elev
 
Tånagels avatar
 
Inlägg: 78
Reg.datum: Apr 2009
Ort: Borås
2009-04-21, 23:52

jag har ägt tre stycken såna, fast blå
1 ks 50 och två ks 100
en med "kukatank"
den var skitful

men fan va bra de gick iallafall ks 100 när man var 14 och alla trimmade sina puch
då kom man där och wroomade om ändå


:f uck:
Tånagel är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#52) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2009-05-17, 12:12

Citat:
Ursprungligen postat av Tånagel Visa inlägg
jag har ägt tre stycken såna, fast blå
1 ks 50 och två ks 100
en med "kukatank"
den var skitful

men fan va bra de gick iallafall ks 100 när man var 14 och alla trimmade sina puch
då kom man där och wroomade om ändå

Jag har tyvärr aldrig fått lägga vantarna på någon KS100, eller jo det har jag men aldrig någon med motorn kvar.

KS50 med kuktank (eller punkross) har jag däremot haft flera stycken. Jättefula.
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#53) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2009-05-22, 22:01

Jag är fortfarande inne på det där med VW och idag så hittade jag den här på ett rätt otippat ställe:



Jag skall kolla upp den!
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#54) Gammal
Östen
Bajs är livet
 
Östens avatar
 
Inlägg: 992
Reg.datum: Jul 2008
2009-05-23, 00:41

Gör så
Östen är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#55) Gammal
sås på slipsen
Kristdemokrat
 
sås på slipsens avatar
 
Inlägg: 2 384
Reg.datum: Jul 2008
2009-05-23, 01:05



Detta forum kräver att du väntar 10 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 10 minuter.
sås på slipsen är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#56) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2009-05-23, 10:06

Var den inte lite väl rostig?



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#57) Gammal
sås på slipsen
Kristdemokrat
 
sås på slipsens avatar
 
Inlägg: 2 384
Reg.datum: Jul 2008
2009-05-23, 10:32

Citat:
Ursprungligen postat av Mröff Visa inlägg
Var den inte lite väl rostig?

Jaa!


Detta forum kräver att du väntar 10 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 10 minuter.
sås på slipsen är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#58) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2009-06-13, 09:27

Citat:
Ursprungligen postat av Sven Hedin Visa inlägg
Jag har länge funderat på att skaffa mig en sån här:

Spoiler:


Vackert röd-orange, med ekerfälgar, luftkyld och... go. Jag tittade nyss på Blocket men där fanns bara en som var alldeles för modern. Jag måste nog ha en sån där!
Nu är det nära! Jag lär väl få besked i veckan som kommer.
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#59) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2009-07-31, 21:47

Citat:
Ursprungligen postat av Sven Hedin Visa inlägg
Nu är det nära! Jag lär väl få besked i veckan som kommer.

Jag har fortfarande inte fått besked, men när det kommer (eller om det inte kommer...) då jävlar.
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#60) Gammal
dr fotpall
Pink Sissy
 
dr fotpalls avatar
 
Inlägg: 139
Reg.datum: Jul 2008
2009-08-01, 01:01

Citat:
Ursprungligen postat av Sven Hedin Visa inlägg
Jag har fortfarande inte fått besked, men när det kommer (eller om det inte kommer...) då jävlar.
har någon berättat för dig att du är en sjuk, sjuk man, Sven?


Ich mich geduckt
dr fotpall är inte uppkopplad
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp