Registreringar är öppna på nytt!
Pga. högt antal falska registreringar från spammare så modereras alla registreringar av nya konton. Därför kan det ta lite extra tid innan nya medlemmar släpps in.
Ja vem behöver en popcornmaskin? Snurrar runt och svämmar lätt över. Ok tanken var säkert god men håller mig nog även framöver till min vanliga aluminiumkastrull.