Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Hus och Hem (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=53)
-   -   Mest onödiga julklappen (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1566)

Torsten 2013-12-26 10:23

Mest onödiga julklappen
 
Ja vem behöver en popcornmaskin? Snurrar runt och svämmar lätt över. Ok tanken var säkert god men håller mig nog även framöver till min vanliga aluminiumkastrull.

Mröff 2013-12-26 13:27

Jag kör också med kastrull.

Nu är det många som får en chokladfontän. Hur många gånger använder man den innan man ledsnar???

Gullan 2013-12-26 18:46

Vad är det för fel på micropopcorn? Färdigt i påse. Ingen disk och bara att ta med sig och sätta sig framför TVn.

Chokladfontän är en typisk sån grej som är bättre ju större den är, dvs bättre att hyra de få gånger man kan tänka sig använda en. Men det är jättegott att doppa jordgubbar, ananasbitar, päron eller rostade marshmallows i en.

Christer 2013-12-27 20:48

Klart man ska ha en popcornmaskin! Mycket roligare än en kastrull.

Sven Hedin 2013-12-27 23:47

Jag äter inte gärna popcorn.

Gullan 2013-12-28 00:50

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 52273)
Jag äter inte gärna popcorn.

Då är en popcornmaskin den optimalt mest onödiga julklappen. :nickar: eller heter det den ultimata, onödiga julklappen?

Christer 2013-12-28 14:11

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 52274)
Då är en popcornmaskin den optimalt mest onödiga julklappen. :nickar: eller heter det den ultimata, onödiga julklappen?

Nej då, det finns värre julklappar än en popcornmaskin. Ett årskort på gymet till exempel. :)

Mröff 2013-12-29 01:58

Nu har jag köpt en mikrovågsugn för julklappspengen nästan enbart för att kunna göra popcorn.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:12.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson