Registreringar är öppna på nytt!
Pga. högt antal falska registreringar från spammare så modereras alla registreringar av nya konton. Därför kan det ta lite extra tid innan nya medlemmar släpps in.
Fast knäckebröd har ju en fantasktiskt god smak! För att inte tala om hur jäkla gott det är med ost på och doppa i varm choklad! Eller till pyttipanna. Gosh!