Citat:
Ursprungligen postat av Torsten
I mitt nästa liv vill jag bli en flatlus. Tänk att bara få en hel mus för sig själv (och sina 10000 kusiner) 
|
Haha...den kommer ngn sno som signatur..
Sätt igång och härja och bråka, kommer du säkert återfödas som en flatlus (på en penis)...
