Visa ett inlägg
  (#17) Gammal
Christer
Anal-ytiker
 
Christers avatar
 
Inlägg: 3 320
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Överkalix
2015-03-15, 22:08

Citat:
Ursprungligen postat av Gullan Visa inlägg
Jag åt falu rågrut i soffan. Det var en dålig idé. Konsekvensen av detta gör att jag snabbt drar slutsatsen att äta i sängen är en rysligt dåligt idé. Smulor är galet störande. Särkskilt i sängen eller soffan.
Falu Rågrut är en dålig idé var den än inträffar.


Nejdå, ni luktar inte alls lök.
Christer är inte uppkopplad
Svara med citat