Citat:
Ursprungligen postat av Gullan
Jag åt falu rågrut i soffan. Det var en dålig idé. Konsekvensen av detta gör att jag snabbt drar slutsatsen att äta i sängen är en rysligt dåligt idé. Smulor är galet störande. Särkskilt i sängen eller soffan.
|
Falu Rågrut är en dålig idé var den än inträffar.
