Ämne: BRF-träsket
Visa ett inlägg
  (#14) Gammal
Kickan
Glad satanist
 
Kickans avatar
 
Inlägg: 2 427
Reg.datum: Jul 2008
2009-03-06, 09:38

Citat:
Ursprungligen postat av Mröff Visa inlägg
Tycker personligen det är för få barn i kåken.


Jag är jätteglad att det finns ungar där jag bor. När jag inte har mina egna, så lyssnar jag hur föreningens övriga ungar tjoar utanför, känner/känner igen dem allihopa, det sticker i mig av saknad efter mina egna. Då kompenserar jag genom att gå ut och "hänga" med kidsen, under förevändning att jag skall hämta nåt i förrådet eller så.
Kickan är inte uppkopplad
Svara med citat