|
2009-03-06, 04:33
Jag står på mig, köp aldrig en lägenhet, åtminstone inte innan du försäkrat dig om att grannarna är hyggligt infertila medelst avgjort har en avsiktsförklaring att aldrig skaffa barn. Barnfamiljer är morbida grannar. Trött på allt rännande i trapphuset.
Just nu har jag en femåring som alltid går fel och rycker upp min dörr, hon bor en våning upp men det verkar hon inte ha lärt sig. Hon kan bli snygg om sisådär 15 år dock, mamman är inte så pjåkig. Trots bristningar på magen.
Jag är överempatisk och jag tror på det själv
|