Visa ett inlägg
  (#42) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-12-20, 12:45

Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN Visa inlägg
Ibland behövs någon mjukvara från leverantören för att snabbknappar ska fungera. På HP finns det t ex ett program som heter "Quick Buttons".

Enligt manualen finns det redan en del program installerade, bl a för att styra en del hårdvarufunktioner, så jag antar att programmet är kvar?

Här finns det en del program, men det står ju inte så mycket om vad de gör för nåt:
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=Eee%20PC%201000H/XP
OK men ändå ingen katastrof om dom fattas.
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat