Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN
Ibland behövs någon mjukvara från leverantören för att snabbknappar ska fungera. På HP finns det t ex ett program som heter "Quick Buttons".
Enligt manualen finns det redan en del program installerade, bl a för att styra en del hårdvarufunktioner, så jag antar att programmet är kvar?
Här finns det en del program, men det står ju inte så mycket om vad de gör för nåt:
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=Eee%20PC%201000H/XP
|
OK men ändå ingen katastrof om dom fattas.