Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN
Jag känner mig oerhört diskriminerad i fästingfrågan då jag aldrig haft en fästing i mina 39 år. Det känns både trist och oroväckande, som om det är något fel med mig.
Diesel (herr katt) hade fått en fästing på huvet, vilket jag ryckte bort kroppen av. Huvudet stannade kvar, men enligt diverse "säkra" källor på internättet så var det ingen fara. Mycket riktigt så försvann bulan alldeles på egen hand inom 4-5 dagar.
|
Jag har nog bara haft en i hela mitt liv men jag har plockat otaliga från djur.