App app app....har man sagt Ä får man säga Ö...
Personligen är jag av den åsikten att vi skall ta hand om folk som måste fly eller får arbete i Svedala. Sedan tar vi in på tok för många flyktingar utan att ha förmågan att hantera det i samhället. Det skapar motsättningar som kan bli mycket farliga.
Sverige är också ett lite lamt land, då en mängd kriminella från olika länder söker sig hit. De som förbrukat sina skyldigheter, genom att komma till ett land med dess system och sedan begå grova brott, skall inte få vara kvar.
I källor har jag dessutom läst att kriminella från Balkan som organiserat sig tom sökt sig till Sverige, för att vi har så schyssta fängelser om man åker in, vilket ingår i en kriminell livsstil. En gåta för mig, är hur man överhuvudtaget kunde ta in en sådana filurer som Arkan och Jokso, och låta dem härja i Sverige.
Sedan anser vi oss så toleranta och välkomnande i Sverige, trots att diskriminering mot folk från andra länder (som inte är som vi) sker varje dag. Inte undrar på att invandrare har så många Pizzerior, de får ju för sjutton inte lån på banken till annan verksamhet.