![]() |
|||
| |||
|
|||||||
| Notiser |
| Mångfotade vänner Djur i största allmänhet. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#1)
|
(#2)
|
(#3)
|
|
aka Dr. OlhonRhot
Inlägg: 242
Reg.datum: Jul 2008
Ort: WT style framför TV'n
|
2008-07-14, 18:07
Det är helt enkelt en gendefekt <- så går det när man leker avlare
http://en.wikipedia.org/wiki/Fainting_goat |
|
|
|
(#4)
|
(#5)
|
(#6)
|
(#7)
|
(#8)
|
(#9)
|
(#10)
|