![]() |
|||
| |||
|
|||||||
| Notiser |
| h@XX0r och teknik- och spelstofiler IT, datanööördar och spel. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#1)
|
(#2)
|
(#3)
|
(#4)
|
(#5)
|
(#6)
|
(#7)
|
(#8)
|
(#9)
|
|
Analfabet
Reg.datum: Jul 2008
|
2009-01-29, 21:15
Klarade mig finemang, och för det mesta nu också.
Idag tyckte jag däremot att mobilen var en gudagåva. TB sprang bort i skogen och jag hittade inte honom, efter ca 30 min letande(eller snarare väntande där jag var) ringde en hundbekanting och sade att TB var med dem ca 1 km bort... Pju...vilken lättnad. Hann för mitt inre se: - hur TB blivit stulen - hur TB ramlat ner på den stora vägen och blivit påkörd (en polissiren började bröla i samma veva) - hur TB skadat sig i skogen - hur TB satte på en löpande tik och jag blev utskälld för oäktingar (det skulle iofs vara kul om TB gjorde valpar så det var minsta skräckscenariot.). Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
(#10)
|
|
Test i bäst asbest
Reg.datum: Jul 2008
|
2009-01-29, 21:26
Min nuvarande mobils batteri har blivit uselt, jag gillar att prata i telefon men den jag har nu klarar den bara 10-15 minuter.
![]() Jag ska köpa mig en ny, jag gillar mobiltelefoner, jag kan prata när jag promenerar eller lyssna på musik, jag kan kommunicera med mina barn och ha koll på dem, jag kan ringa min man och be honom handla sånt som fattas. Ta kort med dem har jag oftast misslyckats med, jag vill ha en enkel som man ringer med, sms:ar med och kan lyssna på musik med. Mobiltelefoner är bara så bra! ![]()
|
|
|
|