Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Kultur Musik

Notiser

Musik Rocka fett fattaru ba!

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#11) Gammal
Droidlife
Elev
 
Inlägg: 27
Reg.datum: May 2009
2009-05-30, 17:47

Skinnväst?
Man thats sad...
Droidlife är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#12) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2009-05-30, 17:57

Citat:
Ursprungligen postat av Droidlife Visa inlägg
Skinnväst?
Man thats sad...
OK där fick du till det. Men allvarligt varför valde du just obsklassen att häcka tillfälligt på?
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#13) Gammal
Droidlife
Elev
 
Inlägg: 27
Reg.datum: May 2009
2009-05-30, 18:12

Citat:
Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
OK där fick du till det. Men allvarligt varför valde du just obsklassen att häcka tillfälligt på?
Jag blev bannad ifrån FB tillfälligt. Jag brukade alltid sitta och klicka på nya inlägg där när jag var framför datorn och nu hade jag helt plötsligt inte den möjligheten, så jag kom att tänka på Obsklassen. Jag har varit här förr under namnet "KristenEtikOchMoral" men gled bort av någon anledning som jag inte kommer ihåg. Moderskeppet uppdateras inte så ofta precis och på BelowSurface är jag kolera, på grund av en sekretessfadäs från min sida med orsak Xanor, vodka och 20 årig psykopatbrud.

Jag var faktiskt inte ens medveten om att Obsklassen levde och hade hälsan så det var ju en positiv överaskning.

Edit: Jag tycker inte att du är sad. Jag bara sköjar till det lite. Hoppas inte du tog illa upp.
Droidlife är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#14) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2009-05-30, 18:16

Citat:
Ursprungligen postat av Droidlife Visa inlägg
Jag blev bannad ifrån FB tillfälligt. Jag brukade alltid sitta och klicka på nya inlägg där när jag var framför datorn och nu hade jag helt plötsligt inte den möjligheten, så jag kom att tänka på Obsklassen. Jag har varit här förr under namnet "KristenEtikOchMoral" men gled bort av någon anledning som jag inte kommer ihåg. Moderskeppet uppdateras inte så ofta precis och på BelowSurface är jag kolera, på grund av en sekretessfadäs från min sida med orsak Xanor, vodka och 20 årig psykopatbrud.

Jag var faktiskt inte ens medveten om att Obsklassen levde och hade hälsan så det var ju en positiv överaskning.

Edit: Jag tycker inte att du är sad. Jag bara sköjar till det lite. Hoppas inte du tog illa upp.
Ha ha är det du. Ja ränderna går aldrig ur som det heter Kul att du hittade tillbaka även om du tycker att vi inte gav dig nog med uppmärksamhet förra gången.-
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#15) Gammal
Ulvena
Test i bäst asbest
 
Ulvenas avatar
 
Inlägg: 3 850
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Hemma
2009-05-30, 18:20

Citat:
Ursprungligen postat av Droidlife Visa inlägg
Jag blev bannad ifrån FB tillfälligt. Jag brukade alltid sitta och klicka på nya inlägg där när jag var framför datorn och nu hade jag helt plötsligt inte den möjligheten, så jag kom att tänka på Obsklassen. Jag har varit här förr under namnet "KristenEtikOchMoral" men gled bort av någon anledning som jag inte kommer ihåg. Moderskeppet uppdateras inte så ofta precis och på BelowSurface är jag kolera, på grund av en sekretessfadäs från min sida med orsak Xanor, vodka och 20 årig psykopatbrud.

Jag var faktiskt inte ens medveten om att Obsklassen levde och hade hälsan så det var ju en positiv överaskning.

Edit: Jag tycker inte att du är sad. Jag bara sköjar till det lite. Hoppas inte du tog illa upp.
Aha, är det du!
Välkommen tillbaka då, du gör i allafall ditt bästa för att det är roligt att trycka på nya inlägg idag.


Only the paranoid survive.
Ulvena är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#16) Gammal
Droidlife
Elev
 
Inlägg: 27
Reg.datum: May 2009
2009-05-30, 18:28

Citat:
Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
Ha ha är det du. Ja ränderna går aldrig ur som det heter Kul att du hittade tillbaka även om du tycker att vi inte gav dig nog med uppmärksamhet förra gången.-
Äh det är inget fel på detta fina forum. Internetaktiviteter går i perioder för mig. Jag kommer inte ihåg varför jag försvann men det kan mycket väl ha varit på grund av att jag slarvade bort mitt lösenord eller någon sådan banal sak. Jag har varit borta ifrån både MS och BS längre perioder efter att ha slarvat bort sådana uppgifter.

Usch nu låter det som om jag försöker framställa mig som någon slags viktig forumpersonlighet.
Det är jag inte.

Hör ni det! Jag är inte viktig!
Droidlife är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#17) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2009-05-30, 18:37

Citat:
Ursprungligen postat av Droidlife Visa inlägg
Äh det är inget fel på detta fina forum. Internetaktiviteter går i perioder för mig. Jag kommer inte ihåg varför jag försvann men det kan mycket väl ha varit på grund av att jag slarvade bort mitt lösenord eller någon sådan banal sak. Jag har varit borta ifrån både MS och BS längre perioder efter att ha slarvat bort sådana uppgifter.

Usch nu låter det som om jag försöker framställa mig som någon slags viktig forumpersonlighet.
Det är jag inte.

Hör ni det! Jag är inte viktig!
Nej men visst har du skriftens/talets gåva och kan få vilken ointressant trådstart som helst att framstå som värsta examensuppsattsen.
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#18) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2009-05-30, 19:33

Citat:
Ursprungligen postat av Droidlife Visa inlägg
Your emotions are obsolete.
Bow down!

Om vi utgår från den låten så var det nog inte bättre förr...

Annars tycker jag att det är synd att jag inte föddes under 60-talet, och var tonåring under 70-talet. Jag är en sucker för 70-talets musik/kläder/knark/livstil, även om det hade inneburit ett liv utan datorer.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#19) Gammal
Ulvena
Test i bäst asbest
 
Ulvenas avatar
 
Inlägg: 3 850
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Hemma
2009-05-30, 19:45

Nåja, jag är född på 60-talet och nej, det var inte bättre förr.


Only the paranoid survive.
Ulvena är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#20) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 694
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2009-05-30, 23:47

Jag är född på 60-talet och ja - det var bättre förr.
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp