Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Livets väsentligheter Hus och Hem

Notiser

Hus och Hem Bostadsfrågor och hemtrivsel.

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#61) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker

Sven Hedins avatar

Reg.datum: Jul 2008
2008-12-23, 11:27

Jag funderar på att gå ner och köra en maskin med kalsonger. Kanske inte så värst fantasieggande, men innebörden av att jag gör det känns ändå oerhört angelägen just nu. Det är nästan tomt i lådan.

En annan grej: Jag kom på att jag ju känner en kille som var på Valhalla och simmade, och när han kom tillbaks till omklädningsrummet så var det någon som hade brutit upp flera skåp och stulit folks... kalsonger!

Senast redigerad av Sven Hedin den 2008-12-23 klockan 11:49.
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#62) Gammal
Mröff
Analfabet

Mröffs avatar

2008-12-23, 11:56

Jag måste ge dig en eloge att du trots allt tvättar kalsongerna och inte återanvänder dem...

Eller menar du att någon snor kalsonger ur din låda hemmavid..

Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.

Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#63) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker

Sven Hedins avatar

2008-12-23, 12:01

Citat:
Ursprungligen postat av Mröff Visa inlägg
Jag måste ge dig en eloge att du trots allt tvättar kalsongerna och inte återanvänder dem...

Eller menar du att någon snor kalsonger ur din låda hemmavid..
Nja... Jag hade ju vänt dom ut och in ett par gånger innan det nu tillslut blev tvunget med en tvätt, och kanske hade ryktet om min samling spridit sig för jag ger mig fan på att det har försvunnit både ur tvättkorgen och ur lådan. Men dom i lådan kan jag inte begripa vad dom skulle med.
Svara med citat
  (#64) Gammal
Mröff
Analfabet

Mröffs avatar

2008-12-23, 12:49

Citat:
Ursprungligen postat av Sven Hedin Visa inlägg
Nja... Jag hade ju vänt dom ut och in ett par gånger innan det nu tillslut blev tvunget med en tvätt, och kanske hade ryktet om min samling spridit sig för jag ger mig fan på att det har försvunnit både ur tvättkorgen och ur lådan. Men dom i lådan kan jag inte begripa vad dom skulle med.
Jag såg igår på "weeds" att tonåringskillar runkar i strumpor och sedan spolar ner dem i toaletten. Kanske är det ngn bög-tonåring som snor dina kalsonger för det ändamålet.
Har någon granne med tonårsbarn haft stopp i toan på senaste tiden?

Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#65) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker

Sven Hedins avatar

2008-12-23, 12:57

Citat:
Ursprungligen postat av Mröff Visa inlägg
Jag såg igår på "weeds" att tonåringskillar runkar i strumpor och sedan spolar ner dem i toaletten. Kanske är det ngn bög-tonåring som snor dina kalsonger för det ändamålet.
Har någon granne med tonårsbarn haft stopp i toan på senaste tiden?
OM jag har...! Du, det finns en fan som bor här bakom berget och han visar alla tecken på att vara en sån där bög-tonåring. Nu när du säger det så har jag faktiskt sett både honom och kommunens spolbil på en och samma gång. Han stod lite i skymundan bakom en buske och tuggade frenetiskt på naglarna när en av gubbarna fiskade upp ett par svarta yfrontare.
Svara med citat
  (#66) Gammal
Mröff
Analfabet

Mröffs avatar

2008-12-23, 13:44

Hmm...håll koll på era bananer och sådant. Kolla om de försvinner lite för snabbt. Det kan också användas för ändamålet. Då menar jag skalad banan som värmts upp i micron till rumstemperatur.

Ja, titta på Weeds (trean efter 24 - tre avsnitt i rad) , då håller ni er a jour med vad som händer i samhället..

Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#67) Gammal
Kickan
Glad satanist

Kickans avatar

2008-12-23, 15:02

vem blir först med att fotodokumentera insidan av sin otvättade underkläder?
Kickan är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#68) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker

Sven Hedins avatar

2008-12-23, 15:18

Jag har redan gjort det, men bilderna blev så otydliga så det var ingen idé att lägga upp dom. Jag får skaffa en sån där UV-lampa så grejorna syns.
Svara med citat
  (#69) Gammal
Kickan
Glad satanist

Kickans avatar

2008-12-24, 09:22

UV-lampa? Du menar en sån där som the forensics använder för att säkra spår efter sexualförbrytare?

Finns f ö en jätterolig artikel om det, i det numera (tyvärr) nedlagda Borr Magazine. Vänta skall jag leta...*rotar*
Nä hela domänen är borta. Men jag hittade en FB-tråd där både Borr magazine och spermalampartikel hyllades.
Citat:
Först var vi tvungna att hitta nån som ägde en spermalampa. På nätet var de allt för dyra och polisen ville inte alls låna ut nån till oss. De låtsades till och med som om de inte visste vad det var för något.

- En helt vanlig spermalampa!
- En vad för nåt?
- Spermalampa. Som man lyser på sperma med du vet?
- Nä.
- Snutjävel!

hihi
Kickan är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#70) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker

Sven Hedins avatar

2008-12-25, 09:24

Haha! Ja, precis en sån lampa. Jag kan iofs få tag på en som egentligen är till för att spåra läckor i kylsystem, men då så måste man nog först stoppa i sig en massa spårmedel och det verkar inte alls gott.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av