![]() |
|||
| |||
(#61)
|
(#62)
|
(#63)
|
(#64)
|
(#65)
|
|
Smegmatiker
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-12-23, 12:57
OM jag har...! Du, det finns en fan som bor här bakom berget och han visar alla tecken på att vara en sån där bög-tonåring. Nu när du säger det så har jag faktiskt sett både honom och kommunens spolbil på en och samma gång. Han stod lite i skymundan bakom en buske och tuggade frenetiskt på naglarna när en av gubbarna fiskade upp ett par svarta yfrontare.
|
|
|
|
(#66)
|
|
Analfabet
|
2008-12-23, 13:44
Hmm...håll koll på era bananer och sådant. Kolla om de försvinner lite för snabbt. Det kan också användas för ändamålet. Då menar jag skalad banan som värmts upp i micron till rumstemperatur.
Ja, titta på Weeds (trean efter 24 - tre avsnitt i rad) , då håller ni er a jour med vad som händer i samhället.. ![]() Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
(#67)
|
(#68)
|
(#69)
|
|
Glad satanist
|
2008-12-24, 09:22
UV-lampa? Du menar en sån där som the forensics använder för att säkra spår efter sexualförbrytare?
Finns f ö en jätterolig artikel om det, i det numera (tyvärr) nedlagda Borr Magazine. Vänta skall jag leta...*rotar* Nä hela domänen är borta. Men jag hittade en FB-tråd där både Borr magazine och spermalampartikel hyllades. Citat:
|
|
|
|
|
(#70)
|