Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Kultur h@XX0r och teknik- och spelstofiler

Notiser

h@XX0r och teknik- och spelstofiler IT, datanööördar och spel.

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#61) Gammal
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
 
Svimfärdigs avatar
 
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
2008-10-20, 03:16

Har en Nod32 med över 1000 dagar. Någon som vill ha?
Jag inst. den på en Vistaburk i går och fix och allt funkade bajsbra.


"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."

Senast redigerad av Svimfärdig den 2008-10-20 klockan 03:21.
Svimfärdig är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#62) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-10-24, 14:06

Nu har jag installerat Avira. Datanerdsen är så putslustiga, när programmet scannar disken heter det att "Luke Filewalker" är igång.



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#63) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-12-02, 18:47

Här är en sida som jämför de olika anti-virusprogrammen:

http://www.av-comparatives.org/index...paratives.html

- "On Demand" (egeninititerad virussökning):

http://www.av-comparatives.org/seite...se_2008_08.php


- "Proactive" (sökning för att förhindra infektering):

http://www.av-comparatives.org/seite...se_2008_11.php


Procentsatserna visar hur effektiva programmen var med att stoppa eller hitta virus.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#64) Gammal
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
 
Svimfärdigs avatar
 
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
2008-12-03, 00:28

Jag har virus!!!!
Spoiler:
I FITTAN! AAAAAAAAAAHAHAHAHAHHA! *psykos*


"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
Svimfärdig är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#65) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-12-03, 00:33

Citat:
Ursprungligen postat av Svimfärdig Visa inlägg
Jag har virus!!!!
Spoiler:
I FITTAN! AAAAAAAAAAHAHAHAHAHHA! *psykos*
Din fåntratt... hahahahahaa...


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#66) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
Mitt Nod 32 går ut om 2v - 2009-07-26, 18:33

Visserligen är det lagligt köpt men nu har dom höjt till över 600kr för en originallicens vilket för mig är lite väl dyrt. Så om det är möjligt var hittar man bäst ett användarnamn och ett lösenord som fungerar? Gissar att dom som ev läggs ut på dom stora torrentsajterna i regel är odugliga att aktivera med eller? Funderar även på gratisversionen av AVG men är den verkligen tillförlitlig?
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#67) Gammal
Fortune
Söt och mycket naiv
 
Fortunes avatar
 
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2009-07-26, 18:38

Citat:
Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
Visserligen är det lagligt köpt men nu har dom höjt till över 600kr för en originallicens vilket för mig är lite väl dyrt. Så om det är möjligt var hittar man bäst ett användarnamn och ett lösenord som fungerar? Gissar att dom som ev läggs ut på dom stora torrentsajterna i regel är odugliga att aktivera med eller? Funderar även på gratisversionen av AVG men är den verkligen tillförlitlig?
Här hämtar jag: http://www.nod321.com/ Man får visserligen göra om det nu och då men det fungerar.
Fortune är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#68) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2009-07-26, 18:46

Citat:
Ursprungligen postat av Fortune Visa inlägg
Här hämtar jag: http://www.nod321.com/ Man får visserligen göra om det nu och då men det fungerar.
OK tackar kan vara värt ett försök.
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#69) Gammal
Fortune
Söt och mycket naiv
 
Fortunes avatar
 
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2009-07-26, 18:59

Citat:
Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
OK tackar kan vara värt ett försök.
Varsågod, den sidan har jag använt i, typ, evigheter.
Fortune är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#70) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2009-07-26, 19:23

Citat:
Ursprungligen postat av Fortune Visa inlägg
Varsågod, den sidan har jag använt i, typ, evigheter.
Funkade perfekt.
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp