![]() |
|||
| |||
|
|||||||
| Notiser |
| Farbror Barbro och Sofi Fahrman Prylbögeri, skönhet och mode. I en salig blandning. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#11)
|
(#12)
|
(#13)
|
(#14)
|
(#15)
|
(#16)
|
(#17)
|
(#18)
|
|
Smegmatiker
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-08-14, 19:12
Därför att svart regnrock nog är det som gäller bland mönstergilla blottare i svenskt klimat. När jag var liten så fanns det en sån på landet. Han ägde någonting så ovanligt, åtminstone bland proffs-exhibitionister, som hälften av en stugby. Han strök omkring inne bland husen som han hyrde ut, och så blottade han sig på klassiskt manér för den eller dom som kom i hans väg. För att förhöja effekten så hade han dessutom gummistövlar, och ett ögonvittne har berättat för mig att han även var bar om överkroppen.
På senare år så hade han en släkting som skötte företaget, men om det berodde på att han satt inne (polisen hämtade honom ibland) eller om åldern hade tagit ut sin rätt det vet jag inte. |
|
|
|
(#19)
|
|
Analfabet
|
2008-08-14, 19:19
I min ungdom var det en karl som en gång stått och lurat vid en gångtunnel och hoppade fram och visade ALLT för några småtjejer. Den tunneln var läskig att åka i trots att han aldrig visade sig för en.
En slags blottarvålnad ...fast han hade beige kappa. Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
(#20)
|
|
Smegmatiker
|
2008-08-14, 19:26
Det fanns en fan som bodde precis vid våran skola när vi gick i lågstadiet. Han brukade ibland hänga i krokig arm ut genom fönstret sitt, och om man hade tur så var det någon av de äldre killarna som hann trissa honom till att göra de mest befängda konststycken innan myndigheterna kom och plockade ner honom.
|
|
|
|