Registreringar är öppna på nytt!
Pga. högt antal falska registreringar från spammare så modereras alla registreringar av nya konton. Därför kan det ta lite extra tid innan nya medlemmar släpps in.
Oh herregud, skrev jag det? Det var mitt flödderexperiment som slog fel ut
Du får den här Miriam som plåster på såren:
Märkligt att tänka sig att Ebbot en gång varit smal. Ett litet tidsdokument är det i alla fall. Jag så Union Carbides sista spelning på kåren 1993 och redan då tyckte man nästan att de tappat stinget. Jag minns en tidig konsert då de var betydligt punkigare och Tobbe satt naken uppflugen i ett träd och sjöng, tror det var vid Klippan. Sedan när de startade Soundtrack tyckte man ju nästan att det var sellout.
Det var en hel del roliga plojspelningar som gjordes under det tidiga nittiotalet med konstellationer av medlemmar från Punk funk union, Stonefunkers och Union Carbide, på dåvarande Klara och även magasinet och underground. San Fransisco Boogieband brukade de kalla sig och det var helt sjövilda konserter.
Jag vill bara posta låtar, men vem skulle kunna gilla den här då?
Skulle inte tro det va?
Det här är till dig Svimfärdig:
Det här är bara en hit, but it so fuckin hit att de kommer undan med det.
Hela här den här skivan gjorde förmodligen att jag är i liv idag, spelade den varenda morgon och tyckte att det var okej att bli för sen till skolan bara man fick lyssna bara på den där skivan en gång till:
Det är ju ett filmklipp som förvisso innehåller musik men där fokus är satt på de snygga bilderna. Men för att vara säker på att ingen skulle frestas till att glunka om OT, eller kanske något annat trams, så berättade jag att det faktiskt fanns lite musik i bakgrunden.
Senast redigerad av Sven Hedin den 2008-09-23 klockan 13:36.