![]() |
|||
| |||
(#151)
|
|
aka Dr. OlhonRhot
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-10-09, 01:14
Navid Modiri & Gudarna
Videon till första singeln "Telefonsvararen" från plattan "Allt jag lärt mig hittills" ute 15/10 http://vids.myspace.com/index.cfm?fu...deoid=44220924 |
|
|
|
(#152)
|
(#153)
|
(#154)
|
(#155)
|
(#156)
|
(#157)
|
(#158)
|
|
Anal-ytiker
|
2008-11-04, 00:27
Citat:
![]() Jag har tyvärr aldrig haft någon Bullmerca... Nejdå, ni luktar inte alls lök.
|
|
|
|
|
(#159)
|
|
Smegmatiker
|
2008-11-04, 00:30
Nu har du det:
En tidig morgon när du skall ut och starta upp bull-mecan, för att åka ner till BP-tappen där du jobbar, så upptäcker du att dom jävlarna har lagt om till högertrafik under natten. Det kanske kan gå an, men vad värre är är att dom har bärgat bort din bil eftersom att den plötsligt stod parkerad mot färdriktningen... Du får vackert ringa efter en droska som får köra dig ut på Stora Essigen där gatukontoret har sin uppställningsplats för omhändertagan och bortforslade fordon. Eftersom det här tilldrar sig på den tiden då allt i samtliga avseenden var bättre och vackrare så kommer det en stilig svartskimrande PV60 och plockar upp dig, och under resan så låter chauffören melodiradion ljuda så att du kan följa ditt favoritprogram Frukostkubben med Sigge Fürst, samtidigt som ni susar fram genom den vackra staden och vidare ut på landsbygden. Men när ni kommer ut till den stora inhägnade hagen så håller du på att få ett slaganfall. Någon har customiserat din Mercedes med självhäftande skärmbreddare i PVC och en irrkabehärva sticker ut under instrumentbrädan! Som om det inte var nog med det så visar grill och kofångare tydliga spår av att någon har kissat i kylaren.... Trots kylargardinen! Vad gör du? |
|
|
|
(#160)
|
|
Anal-ytiker
|
2008-11-04, 00:36
Citat:
![]() Jag klurar och återkommer morgens! Nejdå, ni luktar inte alls lök.
|
|
|
|
|