![]() |
||||
| ||||
(#41)
|
(#42)
|
(#43)
|
(#44)
|
(#45)
|
(#46)
|
(#47)
|
|
Analfabet
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-08-06, 23:29
Det är en fantastisk ras.
Från Frankrike, men det finns inte så många av dem i Sverige. Lojal, trofast, arbetsvillig, fokuserad och kraftfull. Vakt och vallhund. Så den är inte lika spattig som en dobermann och inte lika stabbig som en Rottweiler. Supernäsa hade hon, så jag skulle nog vilja träna spår med en beaucerontik. Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
(#48)
|
(#49)
|
(#50)
|