Citat:
Ursprungligen postat av Koolaid
Min schäferhanne, som valp, morrade och blev aggressiv mot min ev.(!?)6partner.
Mkt störande för en del 
|
Ja, jävlar.
Toaborsten sitter tittar och funderar. Sedan hoppar han upp och skall trösta mig för att jag blir "dominerad".
Man får stänga dörren, men efteråt har han fått sig en tankeställare angående herarkin och blir väldans tjenis med partnern.
Eller mer tjenis skall man väl säga, om det nu är möjligt.