![]() |
||||
| ||||
|
|||||||
| Notiser |
| Volvo 245 Motorer, farkoster och vråltrimmat. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#31)
|
(#32)
|
|
Anal-ytiker
Inlägg: 3 320
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Överkalix
|
2009-10-25, 22:05
Citat:
http://grandprix63.blogspot.com/2009...gastboken.html Nejdå, ni luktar inte alls lök.
|
|
|
|
|
(#33)
|
|
Anal-ytiker
Inlägg: 3 320
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Överkalix
|
2009-10-25, 22:07
Jädrar vilken romantisk sida det där var, kolla bara här:
http://grandprix63.blogspot.com/sear...l/Bensinmackar ![]() Att de dessutom diskuterar Mobilmacken vid Rikstvåan är ju fantastiskt även det! Nejdå, ni luktar inte alls lök.
|
|
|
|
(#34)
|
(#35)
|
(#36)
|
(#37)
|
(#38)
|
(#39)
|
(#40)
|