![]() |
||||
| ||||
|
|||||||
| Notiser |
| Mångfotade vänner Djur i största allmänhet. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#11)
|
(#12)
|
(#13)
|
(#14)
|
(#15)
|
|
Glad satanist
Inlägg: 2 427
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-07-16, 09:15
Citat:
Det kan vara en fråga om humor också. (<--- bild som främjar läsbarheten) |
|
|
|
|
(#16)
|
|
Går med Jesus
Inlägg: 335
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-07-16, 09:20
Citat:
Det är ju klart som korvspad(ja) att du reagerar på apor i kostym eftersom du tycker att sådant är djurplågeri. Typisk selektiv dumreaktion ifrån folk som slentrianmässigt äter kött men hoppar till i avsky då någon sur jävel sparkar en hund. |
|
|
|
|
(#17)
|
|
Kristdemokrat
Inlägg: 2 384
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-07-16, 09:22
Citat:
Äta upp den sparkade hunden? Äta upp ägaren? |
|
|
|
|
(#18)
|
|
Går med Jesus
Inlägg: 335
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-07-16, 09:26
Citat:
Brasklapp. Jag är inte en rabiat köttmotståndare, men på det sätt som det sker nu framkallar det hos mig samma reaktion som Kickans apdito, fast på rätt ställe. McDonalds. Ja jag säger då det... Vi kanske skulle slänga in lite boskapstransports-videor i roliga-djur-tråden för att styra upp det hela? |
|
|
|
|
(#19)
|
|
Glad satanist
Inlägg: 2 427
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-07-16, 09:30
Citat:
|
|
|
|
|
(#20)
|
|
Går med Jesus
Inlägg: 335
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-07-16, 09:32
Citat:
Men sådan där omedveten dubbelmoral går mig verkligen på nerverna. Det är lite av en hjärtesak för mig förstår du. För övrigt är jag logisk. |
|
|
|
|