![]() |
||||
| ||||
|
|||||||
| Notiser |
| h@XX0r och teknik- och spelstofiler IT, datanööördar och spel. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
(#1)
|
(#2)
|
|
Analfanatiker
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-12-21, 22:28
Citat:
Det är dock inte säkert att default-lösen är kvar. En del användare kommer på att de ska byta lösen på routern, men glömmer ibland bort att skydda det trådlösa nätverket. |
|
|
|
|
(#3)
|
(#4)
|
|
Den vilda paltkokerskan
|
2008-12-19, 20:51
Citat:
|
|
|
|
|
(#5)
|
|
Glad satanist
|
2008-12-19, 20:56
Detta låter lovande
.Ja jag tror också att det fixar sig. nästan utan att jag försöker, behöver bara vara mig själv. Cody, jag loggar nog inte in på deras router. Det roliga i sammanhanget är ju att få en sajt att börja hysa agg mot dem. Kan ni komma med förslag hur man blir ip-bannad på familjeliv? Jag tar familjeliv och tinypic tror jag. Kanske alltomtv? Och Flashback. Kan man bli ip-bannad från aftonbladet? ![]() |
|
|
|
(#6)
|
(#7)
|
|
Den vilda paltkokerskan
|
2008-12-19, 20:59
Familjeliv enkelt dra i gång en diskussion om tvåan eller deeptroathing.
Tex Min fru är så slapp efter förlossningen hur ska jag få henne att ta den i tvåan i stället? Flashback enkelt piratkort eller var får jag tag i heroin billigt i Luleå? |
|
|
|
(#8)
|
(#9)
|
|
Analfanatiker
|
2008-12-19, 21:03
Citat:
![]() Man kan inte bli ip-bannad på AB, så länge man inte snor deras material genom att länka direkt till deras bilder. Vill du ställa till ordentligt för människan så kan du snacka barnporr på amerikanska sajter. Amerikaner, synnerligen FBI, gillar inte utlänningar som håller på med sånt, de kan komma att driva ärendet vidare. |
|
|
|
|
(#10)
|