![]() |
||||
| ||||
|
|||||||
| Notiser |
| h@XX0r och teknik- och spelstofiler IT, datanööördar och spel. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#21)
|
(#22)
|
(#23)
|
(#24)
|
(#25)
|
(#26)
|
|
Analfanatiker
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
|
2008-11-09, 10:22
Asus Eee PC 1000H har fått en 8/10, MSI Wind U100 en 9/10 i IDGs test nedan:
http://www.idg.se/2.1085/1.191127/8-...s-med-i-vaskan Ett par netbooks man bör undvika verkar vara HP 2133 (4/10) och Elonex (3/10). |
|
|
|
(#27)
|
|
med borsten
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-11-09, 11:51
Citat:
|
|
|
|
|
(#28)
|
|
med borsten
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-11-22, 13:20
Installerade vista och det funkar faktiskt riktigt bra. Men har fått ett problem med skärmar. Kopplade in min platttv och kollade lite film. Men nu går det inte att ta bort den som utökad i någon inställning. Rutan för det går inte att kryssa i. Vista är ju så gnällig om behörighet tyvärr.
![]() |
|
|
|
(#29)
|
|
Analfanatiker
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
|
2008-11-22, 13:24
Citat:
Får du ett meddelande om behörigheter? |
|
|
|
|
(#30)
|