![]() |
||||
| ||||
(#171)
|
(#172)
|
(#173)
|
(#174)
|
(#175)
|
(#176)
|
(#177)
|
(#178)
|
|
Miss Marple
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-10-25, 09:16
Nåt nytt under jazzgossens sol? Har han fått någon leksak, skinnbit eller så inguckad med kattmynta ännu?
Min Picasso har en skinnboll som han älskar (den är kattmyntapreppad) som han kommer med i munnen och vill att man ska kasta. Så springer han och hämtar och återlämnar. Apport på hundspråk. Tror att han har nån hundgen. Bild var det också ett tag sedan vi såg. Dags att knäppa nya.
|
|
|
|
(#179)
|
|
Nu ännu tjockare
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-10-27, 19:30
Jazzgossen bråkar med Pippis kärestas katt. Så hon blir jättetrött på honom. Han vill busa!
Så mycket bus i den lille kroppen. Nu har vi åkt tåg igen och denna gången var Jazzgossen inte nöjd! Han vill fan inte sitta där i buren och glo. Men när vi kom fram var han så glad så glad. Han kryper upp i köksskåpen och lägger sig bland koppar och fat. Det får han inte för Pippis käresta. Sen rev han ner en vas (säkert svindyr) från Pippis kärestas fönster. Gick i massa delar. Men Jazzgossen bryr sig inte. Han bara spattar vidare. Nyss så såg jag det sötaste jag sett. Jazzgossen låg jämte storkattan och dom slickade på varandra. Missade att ta kort. ![]() Detta händer bara när Pippis käresta inte är hemma. Jazzgossen är faktiskt något av det finaste som hänt Pippi. Skänker mig glädje varje dag. Ja
Nej |
|
|
|
(#180)
|