![]() |
||||
| ||||
|
|||||||
| Notiser |
| Hus och Hem Bostadsfrågor och hemtrivsel. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#11)
|
(#12)
|
(#13)
|
(#14)
|
(#15)
|
(#16)
|
(#17)
|
|
Elev
Reg.datum: Aug 2008
|
2008-08-21, 23:03
Jadu christer.. Jag tävlar to.m till porten om jag ser en granne kommer efter .. så jag hinner springa in i lägh innan grannen hinner in.. Det bästa man kan göra är att sopa igen porten framför näsan på dem.... som man inte hade sett dem.. så man hinner in och låsa.... inte fasen vill man hälsa heller...Har inte betalt för att vara trevlig emot grannar... |
|
|
|
(#18)
|
|
Anal-ytiker
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-08-21, 23:13
Citat:
Det känns onekligen som att du har förstått grejen! Grannar är skitläskiga och bör undvikas. ![]() Jag sätter upp dig på min kompislista omedelbums. Men försök för den skull inte hälsa på mig om vi ses på stan. ![]() Nejdå, ni luktar inte alls lök.
|
|
|
|
|
(#19)
|
(#20)
|
|
Smegmatiker
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-08-21, 23:16
Nja... Men utan att lämna ut alltför mycket så kan jag nämna den ohyggligt tjatiga fåntratten, han som tycks tro att vi delar något slags motorintresse eftersom han har köpt en ny SUV och så den för jämnan överförfriskade pensionären som vill prata om några andra och mer avlägsna grannars vägförening. Sen så tillkommer det en förmodat perverterad och jävligt obehaglig familjefar, en dumdryg hantverkare och en annan som nog är helt ok. Men det är dumt att chansa.
|
|
|
|