![]() |
||||
| ||||
|
|||||||
| Notiser |
| Mångfotade vänner Djur i största allmänhet. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#21)
|
(#22)
|
(#23)
|
(#24)
|
(#25)
|
(#26)
|
|
Ugnsbakad trollpacka
Inlägg: 307
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-08-15, 23:06
Tvestjärtar -vad gör de för nytta? De ser superäckliga ut och fullkomligen invaderar under sommartid. "Tvestjärtar finns i hela landet utom i Norrland." enligt internet. Parkalompolo, here I come.
Edit: Obs, jag menar insekten, detta är inget försök till bögskämt. |
|
|
|
(#27)
|
|
Analfabet
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-08-15, 23:19
Citat:
Hur märker man att man har dem, och går folk omkring med flatlus utan att märka det? Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
|
(#28)
|
(#29)
|
|
Analfabet
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-08-15, 23:31
Citat:
![]() Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
|
(#30)
|