![]() |
|||
| |||
(#1)
|
|
Återanpassningsbar?
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
|
Kattsand. -
2008-07-21, 08:41
Vad använder ni? Jag köper så ofta jag kan Pussi kattsand. En blå påse. Den är grymt bra men lite dyr för min ficka just nu. Klumpar skitbra och luktar nada. Nackdelen är att sanden är fin och det blir lite sandigt istället för grusigt efter katterna.
Eldorados (den är skitbilllig på Willys) är nästan lika bra. Har någon testat att toaletträna sin katt? Verkar ju smidigt som fan. ![]() "Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
|
|
|
|