Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Livets väsentligheter Hus och Hem

Notiser

Hus och Hem Bostadsfrågor och hemtrivsel.

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Drapåtrissor
Elev
 
Drapåtrissors avatar
 
Inlägg: 27
Reg.datum: Mar 2016
Vilken boendeform har ni och är ni nöjda? - 2016-03-01, 07:52

Hade chansen för några år sedan att göra det stora klippet men tackade nej till att köpa loss lägenheten. Så här med facit i hand var det ett korkat beslut med den prisutveckling BR-marknaden har haft. Så bor i hyresrätt en av dom få som finns kvar inom tullarna i Sthlm så är ändå nöjd.
Drapåtrissor är inte uppkopplad
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp