Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Kultur h@XX0r och teknik- och spelstofiler

Notiser

h@XX0r och teknik- och spelstofiler IT, datanööördar och spel.

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#11) Gammal
Kickan
Glad satanist
 
Kickans avatar
 
Inlägg: 2 427
Reg.datum: Jul 2008
2011-08-08, 20:24

Jag köper ALDRIG htc igen. Inte efter att dottern fick syn på den för några år sedan och sa att precis den, den ville hon ha. Jag köpte den och sen satt vi och kämpade för att se youtubeklipp men det funkade inte och vi trodde vi var idioter. Ringde Htc-supporten som upplyste oss om att "den modellen kan ingenting, det är inte ens ett riktigt operativsystem, sorry you suckers (mitt tillägg).

Sen dess har jag liksom inte velat köpa nån mobiltelefon till henne.
Kickan är inte uppkopplad
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp